Gyik

  • Mi az a Tectona Grandis Selection  -  Basic, Smart, Prémium

A most 17 éve működő Tectona Grandis Kertberendezés 12 éves hazai és nemzetközi piaci tapasztalatára és a kerti élet iránti, soha nem múló szeretetére alapozva 2012-ben indította útjára Selection kínálatát. A szortimenten belül Basic, Smart és Prémium kínálatunk a kerti bútort keresők széles körét, és a még szélesebb körű igényeket hivatott kiszolgálni. Legyen szó klasszikus vagy minimál vonalakról, alumínium, inox, fa vagy fonott műrattan kivitelezésről, a Selection kínálatban mindenki megtalálhatja a neki megfelelő megoldást. Pont olyat, amit megálmodott. Mi pedig kompromisszumot nem tűrve garantáljuk a minőséget.

  • Hogyan kerül kiválasztásra az évről-évre megújuló széleskörű kínálat?

Sok éves szakmai tapasztalattal bírva évről-évre, energiát nem kímélve térképezzük fel a nemzetközi kínálatot, járjuk be a legnagyobb és legrelevánsabb nemzetközi kiállításokat (többek között: Maison&Object – Párizs, SpogaGafa – Köln, Milano Design Week – Milano) és látogatjuk meg a világ bámely pontján a potenciális partnereket, hogy aztán a vevői igényeket alaposan feltérképezve aprólékos munkával összeállítsuk Magyarország legnagyobb, önálló kerti bútor áruházának évről-évre megújuló saját márkás Selection kínálatát.  

  • Kint lehet-e hagyni a bútorokat egész évben?

Selection kínálatunkat Basic, Smart és Prémium kategóriákra bontva segítünk eligazodni a minőségi kategóriák között. A három kategória, három minőségi szintet takar, ami elsősorban a termékek kényelmi párnázatában jelentkezik: pontosan milyen típusú a szivacs, illetve hogy azt pontosan milyen típusú kültéri anyag borítja. Ezek a tulajdonságok határozzák meg elsősorban, hogy egy kerti bútor a párnázattal együtt négy évszakos-e, esőztethető-e, mekkora törődést igényel.  Kínálatunkban minden megoldás megtalálható. Senior értékesítőink pedig minden anyaghasználattal kapcsolatos kérdésre kielégítő válasszal tudnak szolgálni.

  • Mennyire nehéz összeszerelni a Tectona Grandis bútorait?                                           

Minden kerti bútorunkat és grillsütőinket is összeszerelt állapotban, működésüket, állapotukat leellenőrizve adjuk át vevőinknek és erre garanciát is vállalunk. Szállítóink a kívánt helyre teszik le otthonodban a nálunk vásárolt bútorokat, így Neked csak élvezned kell az általunk nyújtott kültéri örömöket. Természetesen, ha arra tartasz igényt, szerelve vagy dobozban is elszállíthatod termékeinket raktárunkból, utóbbi esetében nincs lehetőségünk az említett összeszerelési és ellenőrzési szolgáltatásokat – mindkét fél érdekében – elvégezni.  

  • Hol vásárolhatók meg a Tectona Grandis bútorai?

Két saját fenntartású szaküzletünkben gondoskodunk arról, hogy kínálatunk teljes palettája megtekinthető és kipróbálható legyen számodra. Selection kínálatunkat törökbálinti szaküzletünkben, míg a Tectona Grandis prémium kínálatát valamint a Selection kínálat prémium szekciójának egy részét II. kerületi üzletünkben tekintheted meg. Grillsütőinkkel mindkét üzletünkben megismerkedhetsz.

  • Hol található a Tectona Grandis Selection raktára?

Termékeinket készletről kínáljuk Neked, így akár azonnal, raktárról elviheted azokat. Önálló, saját raktárunk Törökbálinton, a Tó utca 2. szám alatt található, ahol 700 nm-en tároljuk a kínálatban található termékeinket. Házhozszállítás esetén itt történik a termék előkészítése, ellenőrzése, szerelése, és itt kerül átadásra a termék saját szállítás esetén is, egy előre egyeztetett időpontban, vagy amennyiben a raktár éppen adott kapacitása engedi, akár azonnal. 

  • Hogyan lehet a megrendelés végösszegét rendezni?

Készpénzes, kártyás vagy utalásos fizetésre egyaránt lehetőséged van. Utóbbi esetén az utalás beérkeztét követően viheted el termékeinket.

  • Mit tudható a házhozszállításról?

Az összes termékünket összeszerelt állapotban, gondosan ellenőrizve adjuk át Neked és erre garanciát is vállalunk. Szállítóink az általad kívánt helyre teszik le otthonodban a nálunk vásárolt termékeket, így csak élvezned kell az általuk nyújtott kényelmet. Természetesen, ha vevőnk arra tart igényt, egyénileg, dobozban is elszállíthatod termékeinket raktárunkból, de ebben az esetben nincs lehetőségünk az említett - mindkét fél érdekét szolgáló - összeszerelési és ellenőrzési szolgáltatásokat biztosítani. 

  • Hogyan működik a garancia érvényesítése?

A megrendelt termék átvételekor a Vevő felelőssége ellenőrizni a termék minőségét, csak a kifogástalan minőségű terméket vagy köteles átvenni. Ha a terméken sérülés észlelhető, feltétlenül szükséges a kiszállítóval a rongálódásról való jegyzőkönyv felvétele, vagy az áru átvételének elutasítása. Az egyes termékek garanciális feltételei és időtartama megtalálható a megrendeléshez csatolt dokumentumban és honlapunkon. A garanciaidő a termék gyártójától, valamint a felhasználástól függ. HORECA szektorban történő felhasználás esetén minden termékre egy év garanciát vállalunk.  Nem rendeltetésszerű használat esetén a termékekre a garancia nem érvényesíthető. Esetlegesen felmerülő nem egyértelmű probléma esetén, minden esetben a gyártóval egyeztetve vizsgáljuk ki a fennálló hibát, így az esetenként több időt vehet igénybe. A garancia kezelése Magyarországon, a Tectona Hungary Kft. által történik.