Gyik

  • Mi az a Tectona Grandis Selection  -  Basic, Smart, Prémium

A most 18 éve működő Tectona Grandis Kertberendezés a sok éves hazai és nemzetközi piaci tapasztalatára és a kerti élet iránti, soha nem múló szeretetére alapozva 2012-ben indította útjára Selection kínálatát. A szortimenten belül Basic, Smart és Prémium kínálatunk a kerti bútort keresők széles körét, és a még szélesebb körű igényeket hivatott kiszolgálni. Legyen szó klasszikus vagy minimál vonalakról, alumínium, inox, fa vagy fonott műrattan kivitelezésről, a Selection kínálatban mindenki megtalálhatja a neki megfelelő megoldást. Pont olyat, amit megálmodott. Mi pedig kompromisszumot nem tűrve garantáljuk a minőséget.

  • Hogyan kerül kiválasztásra az évről-évre megújuló széleskörű kínálat?

Sok éves szakmai tapasztalattal bírva évről-évre, energiát nem kímélve térképezzük fel a nemzetközi kínálatot, járjuk be a legnagyobb és legrelevánsabb nemzetközi kiállításokat (többek között: Maison&Object – Párizs, SpogaGafa – Köln, Milano Design Week – Milano, IMM - Köln) és látogatjuk meg a világ bámely pontján a potenciális partnereket, hogy aztán a vevői igényeket alaposan feltérképezve aprólékos munkával összeállítsuk Magyarország legnagyobb, önálló kerti bútor áruházának évről-évre megújuló saját márkás Selection kínálatát.  

  • Kint lehet-e hagyni a bútorokat egész évben?

Selection kínálatunkat Basic, Smart és Prémium kategóriákra bontva segítünk eligazodni a minőségi kategóriák között. A három kategória, három minőségi szintet takar, ami elsősorban a termékek kényelmi párnázatában jelentkezik: pontosan milyen típusú a szivacs, illetve hogy azt pontosan milyen típusú kültéri anyag borítja. Ezek a tulajdonságok határozzák meg elsősorban, hogy egy kerti bútor a párnázattal együtt négy évszakos-e, esőztethető-e, mekkora törődést igényel.  Kínálatunkban minden megoldás megtalálható. Senior értékesítőink pedig minden anyaghasználattal kapcsolatos kérdésre kielégítő válasszal tudnak szolgálni.

  • Mennyire nehéz összeszerelni a Tectona Grandis bútorait?                                           

Minden kerti bútorunkat és grillsütőinket is összeszerelt állapotban, működésüket, állapotukat leellenőrizve adjuk át vevőinknek és erre garanciát is vállalunk. Szállítóink a kívánt helyre teszik le otthonodban a nálunk vásárolt bútorokat, így Neked csak élvezned kell az általunk nyújtott kültéri örömöket. Természetesen, ha arra tartasz igényt, szerelve vagy dobozban is elszállíthatod termékeinket raktárunkból, utóbbi esetében nincs lehetőségünk az említett összeszerelési és ellenőrzési szolgáltatásokat – mindkét fél érdekében – elvégezni.  

  • Hol vásárolhatók meg a Tectona Grandis bútorai?

Két saját fenntartású szaküzletünkben gondoskodunk arról, hogy kínálatunk teljes palettája megtekinthető és kipróbálható legyen számodra. Selection kínálatunkat törökbálinti szaküzletünkben, míg a Tectona Grandis prémium kínálatát valamint a Selection kínálat prémium szekciójának egy részét II. kerületi üzletünkben tekintheted meg. Grillsütőinkkel mindkét üzletünkben megismerkedhetsz.

  • Tudok telefonon vagy interneten is vásárolni?

Természetesen igen. Felkészült értékesítő kollégáink telefonon is segítségedre lesznek a kiválasztásban amennyiben nincs időd, hogy személyesen felkeress bennünket.
Azonban azt gondoljuk, hogy választásod akkor a legkönnyebb és az eredmény a legkielégítőbb, ha ki is próbálod a bútorainkat. Mindkét üzletünkben 100 körüli szetet rendeztünk ízléses enteriőrbe, hogy ne zsákba macskát kelljen venned.

  • Hol található a Tectona Grandis Selection raktára?

Termékeinket készletről kínáljuk Neked, így akár azonnal, raktárról elviheted azokat. Önálló, saját raktárunk Törökbálinton, a Tó utca 2. szám alatt található, ahol 700 nm-en tároljuk a kínálatban található termékeinket. Házhozszállítás esetén itt történik a termék előkészítése, ellenőrzése, szerelése, és itt kerül átadásra a termék saját szállítás esetén is, egy előre egyeztetett időpontban, vagy amennyiben a raktár éppen adott kapacitása engedi, akár azonnal. 

  • Hogyan lehet a megrendelés végösszegét rendezni?

Készpénzes, kártyás vagy utalásos fizetésre egyaránt lehetőséged van. Utóbbi esetén az utalás beérkeztét követően viheted el termékeinket.

  • Mit tudható a házhozszállításról?

Az összes termékünket összeszerelt állapotban, gondosan ellenőrizve adjuk át Neked és erre garanciát is vállalunk. Szállítóink az általad kívánt helyre teszik le otthonodban a nálunk vásárolt termékeket, így csak élvezned kell az általuk nyújtott kényelmet. Természetesen, ha vevőnk arra tart igényt, egyénileg, dobozban is elszállíthatod termékeinket raktárunkból, de ebben az esetben nincs lehetőségünk az említett - mindkét fél érdekét szolgáló - összeszerelési és ellenőrzési szolgáltatásokat biztosítani. 

  • Hogyan működik a garancia érvényesítése?

A megrendelt termék átvételekor a Vevő felelőssége ellenőrizni a termék minőségét, csak a kifogástalan minőségű terméket vagy köteles átvenni. Ha a terméken sérülés észlelhető, feltétlenül szükséges a kiszállítóval a rongálódásról való jegyzőkönyv felvétele, vagy az áru átvételének elutasítása. Az egyes termékek garanciális feltételei és időtartama megtalálható a megrendeléshez csatolt dokumentumban és honlapunkon. A garanciaidő a termék gyártójától, valamint a felhasználástól függ. HORECA szektorban történő felhasználás esetén minden termékre egy év garanciát vállalunk.  Nem rendeltetésszerű használat esetén a termékekre a garancia nem érvényesíthető. Esetlegesen felmerülő nem egyértelmű probléma esetén, minden esetben a gyártóval egyeztetve vizsgáljuk ki a fennálló hibát, így az esetenként több időt vehet igénybe. A garancia kezelése Magyarországon, a Tectona Hungary Kft. által történik.

  • Mennyire szennyezem a környezetet, ha modern anyagokból készült kerti bútort vásárolok?

Termékeink kiválasztásánál odafigyeltünk a környezet megóvásának szempontjaira is. Kőolaj alapú szintetikus rattan termékeink kizárólag újrahasznosítható anyagból készülnek, az alumínium és rozsdamentes acél is megfelelően szelektálva elhelyezhető majd, ha eljön az idő, a fa alapanyagokról nem is beszélve. A csomagolóanyagot kiszállításkor begyűjtjük és szelektíven hasznosítjuk, illetve elszállíttatjuk.

  • Mindkét üzletben azonos kínálatot találok?

Mindkét szaküzletünkben gondoskodunk arról, hogy kínálatunk TELJES palettája megtekinthető és kipróbálható legyen számodra. A két helyszín választéka azonban teljesen más. Selection kínálatunkat törökbálinti szaküzletünkben, míg a Tectona Grandis prémium kínálatát valamint a Selection kínálat prémium szekciójának többségét II. kerületi üzletünkben tekintheted meg. Grillsütőinkkel és napernyőinkkel mindkét üzletünkben megismerkedhetsz.

  • Milyen fő szempontok vannak a kerti bútorok kiválasztásánál?

Ma már nem luxus, hogy komfortos, időjárásálló és kezelést nem igénylő anyagokból készült kerti búrotokkal rendezzünk be kültéri életterünket, kertünket, teraszunkat. Nem kell feltétlenül a csúcsminőségű, de kevesek számára megfizethető luxus és a rövid élettartamú, rossz minőségű és unalmas között választani!
A lényeg, hogy nem kell tartani attól, hogy egy már-már beltérinek látszó kerti bútor nem bírja a kültéri körülményeket. Bátran válassz, az anyagokat nincs okunk fenntartásokkal kezelni és nincs miért kompromisszumot kötni.

 

  • Tudtok segíteni a tervezésben?

Majdnem minden értékesítőnk már közel 10 éve vagy annál régebben kezdte, így óriási tapasztalatukra biztonsággal tudsz építeni. Külön örülünk ha magaddal hozod tervrajzaidat, vagy kézen fogod lakberendeződet. Örömmel kínálunk hellyel tervezői irodánkban ahol van mód arra, hogy intim körülmények között tudjunk együtt gondolkozni egy kávé és frissítő mellett.

  • Nem veszélyes a kerti bútorokon használt üveg? Nem lehet ebből baleset?

A bútorainknál felhasznált biztonsági vagy edzett üveg egy speciális hőkezelési eljárás eredménye, melynek hatására az üveg különösen ellenállóvá válik a hőmérséklet és az időjárás hatásaira, és a súly illetve szél elleni terhelhetősége is drasztikusan megnövekszik. Törés esetén tompa szilánkokra hasad, így nem okoz sérülést.

  • Ha valami baleset történik a bútorommal mire számíthatok?

Bútorpárna szakadása esetén örömmel segítünk az új huzat beszerzésében. Ezeket nem tartjuk raktáron, de beszállítóink rendszerint rövid idő alatt gyorspostával eljuttatják hozzánk akár a világ másik feléről. Amennyiben fém bútort érint a sérülés, fordulj hozzánk bizalommal, biztosítjuk vagy beszerezzük a megfelelő színű javítófestéket. Napernyőt ért viharkár esetén segítünk a felmérésben, a javításhoz szükséges alkatrészeket rövid időn belül beszerezzük és ha igényled akár a helyszínen javítjuk is. Grillsütő meghibásodásakor is kérheted a segítségünket. Kollégáink a helyszínen vagy telefonos kapcsolattal igyekeznek majd megoldást találni. Amennyiben a Tectona mellett döntesz, mindenkor biztos lehetsz benne, hogy ott állunk a termékeink mögött történhet bármi.

  • Mit jelent az árak mellett a szett kedvezmény?

Szett kedvezménnyel díjazzuk azon kedves vásárlóinkat, akik több darabban vagy akár komplett összeállításban gondolkodnak. Kedvezményeink részleteiről és feltételeiről holnapunkon, illetve senior értékesítő kollégáinktól kaphatsz bővebb információt.

  • Gyerekeket hozhatok magammal?

Bár gyermekbarát üzlet vagyunk, úgy gondoljuk, hogy neked is akkor a legkönnyebb, ha egyfelé tudsz koncentrálni, így ha meg tudod oldani, a javaslatunk az, hogy most hagyd otthon a gyerkőcöket! Tapasztalatból mondjuk, hogy gyakran több órát is igényel, míg sikerül megtalálnunk azt a megoldást, amivel a legelégedettebb lennél. Ez még a legtürelmesebb kis hősöket is próbára tenné, a te türelmedről nem is beszélve. Lepd meg őket egy nagyszerű döntéssel és élvezzétek mielőbb együtt a kerti világot az otthonotokban!

  • Az 1 év kötelező garancia vonatkozik minden termékre?

Annyira biztosak vagyunk termékeink minőségében, hogy legtöbb termékünkre minimálisan 2 év garanciát nyújtunk a vásárlás napjától számítva, de nem ritka a 3, 5, bizonyos termékek egyes anyagainál vagy alkatrészeinél a 10 vagy 20 éves garancia sem. Csak megbízható, a piacon már több évtizede bizonyított beszállítókkal dolgozunk, így a reklamációink száma csupán ezrelékekben kifejezhető.